منبع تغذیه کامپیوتر تسکو TP 700W

   توضیحات تکمیلی
   نظرات
   توضیحات
   ویدیو محصول
  • ابعاد: 88 * 140 * 150 میلیمتر
  • حداکثر توان: 350 وات
  • نوع پاور: غیر ماژولار
  • نوع منبع تغذیه: ATX 12V
  • کانکتور مادربرد: 20+4 پین
  • کانکتور 15 پین SATA : سه عدد
  • گواهینامه 80PLUS :ندارد

   امنیت پرداخت

   بسته بندی

   تضمین کالا

   ارسال اکسپرس

   اصالت کالا

منبع تغذیه تسکو TP 700W محصولی از شرکت تسکو دارای کیفیت عالی می باشد وظیفه اصلی پاور برق رسانی به قطعات مختلف کیس کامپیوتر می باشد و نقش مهمی ایفا می کند پس در انتخاب یک پاور قدرتمندباید دقت زیادی انجام بدهید زیرا در صورت خرابی باعث خراب شدن دیگر قطعات نیز میشود  به همین دلیل برای اسمبل کردن کیس کامپیوتر انتخاب منبع تغذیه ی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است منبع تغذيه دستگاهي است که قادر است از يک ورودي با ولتاژ ثابت، ولتاژ مختلفي را توليد نمايد. کامپيوتر هاي شخصي نيز مانند هر وسيله الکترونيکي ديگري براي کار کردن به منبع تغذيه‌ اي که بتواند ولتاژ هاي مورد نياز بخش‌ هاي داخلي را تأمين کند نياز دارند.منبع تغذیه تسکو TP 700W يک منبع تغذيه با توان خروجي 350 وات و براساس استاندارد CE اروپا است که توسط شرکت تسکو توليد شده است. اين منبع تغذيه به سوکت‌هاي استاندارد جهت کمتر نمودن مصرف انرژي، مجهز شده است و داراي قاب مخصوص براي فن است.محدوده‌ ي ولتاژ ورودي در اين محصول ۲۰۰ تا ۲۴۵ ولت است و داراي محدوده‌ي جريان ۶ تا ۱۲ آمپر است. کانکتور هاي برق ارايه شده منبع تغذیه کامپیوتر تسکو TP 700 شامل يک کانکتور ۲۰ +۴ پين مادربرد، يک کانکتور هشت پين پردازنده است . در قسمت پشتي اين محصول يک فن با سايز ۱۲۰ میلی متر جهت خنک کردن تجهيزات داخل پاور وجود دارد. همچنین منبه تغذیه تسکو TP 700 دارای روکش توری کابل های خروجی ، قاب فن مخصوص و LED به رنگ آبی نیز می باشد.

منبع تغذیه TP 700W

نقش منبع تغذیه (پاور) برای تامین انرژی مورد نیاز قطعات مختلف کامپیوتر می باشد. تهیه‌ی یک پاور با توان پایین‌تر از انرژی مورد نیاز قطعات می‌تواند بر عملکرد قطعات تاثیر منفی داشته باشد و باعث کم‌شدن عمر مفید قطعات شود. تامین انرژی قطعات کامپیوتر به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. درواقع هر قطعه‌ی الکترونیکی که در کامپیوتر مشاهده می‌کنید، برای تامین انرژی نیاز به برق دارند. در قسمت پشتی پاورها کانکتورهایی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به قطعاتی مانند مادربرد، هارد، درایو نوری و… متصل کرد؛ قطعاتی که به این صورت انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند را اصطلاحاً قطعاتی با تامین انرژی مستقیم می‌نامند. در این بین قطعاتی هستند که به‌صورت غیرمستقیم انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند. رم کامپیوتر یکی از این قطعات است که با اتصال به اسلات حافظه می‌تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.شما می توانید بقیه محصولات منبع تغذیه را در سایت پدرو کالا مشاهده کنید.

 

 

برند

تسکو

دیدگاه‌ها

There are no reviews yet.

Be the first to review “منبع تغذیه کامپیوتر تسکو TP 700W”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.