آون توستر کنوود MOM45

   توضیحات تکمیلی
   نظرات
   توضیحات
   ویدیو محصول
  • توان: 1800 وات
  • ابعاد:57 × 35 × 37 cm
  • ظرفیت: 45 لیتر
  • صفحه نمایش: ندارد
  • تعداد قفسه: 3 عدد
  • قابلیت تنظیم حرارت: دارد
  • درجه حرارت : 230 درجه سانتی گراد

   امنیت پرداخت

   بسته بندی

   تضمین کالا

   ارسال اکسپرس

   اصالت کالا

آون توستر کنوود MOM45 یک محصول با کیفیت است که توسط برند معتبر کنوود تولید شده است، در این آون توستر قابلیت تنظیم دما وجود دارد، در نتیجه شما می توانید دمای 90 تا 230 درجه را در این دستگاه طبق نیاز و سلیقه تنظیم بکنید، رنگ بدنه ی این محصول سیلور می باشد که از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است، جنس بدنه ی آن نیز فلزی است، این آون توستر دارای تایمر نیز می باشد، مدت زمان این تایمر نیز 60 دقیقه می باشد و شما می توانید زمان تا این میزان را تنظیم کنید.

درون این آون توستر کنوود MOM45 یک عدد لامپ داخلی وجود دارد، شما با کمک این لامپ می توانید به خوبی عملکرد پخت دستگاه را زیر نظر بگیرید، البته میزان مصرف برق این لامپ زیاد بالا نمی باشد و موجب هدر رفتن انرژی برق نخواهد شد، این محصول دارای کانوکشن یا فن نیز هست، کانوکشن کمک می کند تا حرارت به طور کاملا مساوی در قسمت های مختلف درون فر پخش شود، این آون توستر به سیستم جوجه گردان و گریل نیز مجهز شده است که موجب می شود بتوانید غذا های متنوعی مانند: مرغ، ماهی و گوشت گریل شده و… را تهیه کنید.

 

ویژگی های آون توستر کنوود MOM45

سیستم گرمایشی: درون این آون توستر 4 عدد المنت حرارتی از جنس استیل وجود دارد، که این 4 عدد المنت می توانند به خوبی گرمای مورد نیاز دستگاه را تامین کنند.
ظرفیت فر: ظرفیت فر این محصول برابر با 45 لیتر می باشد که بسیار بالا می باشد و برای خانواده های پر جمعیت می تواند انتخاب مناسب و مفیدی باشد.
توان مصرفی: موتور این محصول بسیار قدرتمند و پر سرعت است، توان مصرفی این اون توستر 1800 وات می باشد که بسیار بالا می باشد و موجب می شود تا دستگاه به سرعت غذای شما را آماده کند.

 

معرفی برند کنوود

این برند انواع لوازم برقی آشپزخانه و لوازمات صوتی را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند.

برند

کنوود

دیدگاه‌ها

There are no reviews yet.

Be the first to review “آون توستر کنوود MOM45”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.